آهنگستان

آهنگ های جدید _ آهنگ های روز _ موزیک ویدوی جدید

آهنگستان

آهنگ های جدید _ آهنگ های روز _ موزیک ویدوی جدید

آهنگ های جدید _ آهنگ های روز _ موزیک ویدوی جدید _ بهترین آهنگ های پاپ _ آهنگهای هیپ هاپ _ دانلود آهنگ شاد _ دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام ناخدا

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۳۶ ب.ظ

به تازگی آهنگ جدید ماکان بند به نام ناخدا منتشر شده است و شما می توانید در ادامه این آهنگ را با کیفیت اورجینال دانلود کنید.

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام ناخدا


دانلود آهنگ ماکان بند - ناخدا با کیفیت 320

دانلود آهنگ ماکان بند - ناخدا با کیفیت 128

 

متن آهنگ ماکان بند به نام ناخدا

کشتی من به گل نشست ناخدای خوبی نداشت
تن شکستمو ندید منو رو موج تنها گذاشت
به شوق مقصدی قشنگ
تنمو به دریا زدم
دستم تو دست ناخدا
میگفت که راه رو بلدم
اعتماد کردم بهش عاشقش شدم شدید
اما این عشق منو ناخدا هیچوقت ندید
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه
ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که
راهو واسه تو ساختم
فکر نکن تو بردی
نه من به خودم باختم
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه
ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که
راهو واسه تو ساختم
فکر نکن تو بردی
نه من به خودم باختم
رد پاهات هنوز روی قلبمه
همین رد پاها نمک روی زخممه
انگاری ساحلم با من
همدرده هردومون منتظریم ناخدا برگرده
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه
ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که
راهو واسه تو ساختم
فکر نکن تو بردی
نه من به خودم باختم
این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه
ای خدا کاری بکن ناخدا چه بی رحمه
کشتی بی جون منم که
راهو واسه تو ساختم
فکر نکن تو بردی
نه من به خودم باختم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی