آهنگستان

آهنگ های جدید _ آهنگ های روز _ موزیک ویدوی جدید

آهنگستان

آهنگ های جدید _ آهنگ های روز _ موزیک ویدوی جدید

آهنگ های جدید _ آهنگ های روز _ موزیک ویدوی جدید _ بهترین آهنگ های پاپ _ آهنگهای هیپ هاپ _ دانلود آهنگ شاد _ دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ جدید سارن به نام یه جوری میرم با لینک مستقیم

Download New Song By Saaren Called Yejoori Miram With The Quality Of 128 And 320

دانلود آهنگ سارن یه جوری میرم 320

دانلود آهنگ سارن یه جوری میرم 128

متن موزیک

یجوری میرم بمونی با خیالم زندگی کنی
یجوری میرم بجای هردوتامون عاشقی کنی
شناختم تورو بگو از این به بعد چی داری رو کنی
یه جوری میرم دوباره دیدنمو آرزو کنی
انصاف نیس چجوری با دلم خدافظی کنم
فرصتی نموند نشد دوباره تو چشات نگا کنم
نگاه کنم
گرفت و گیره کار هردومون بفهم
منم به خاطرت کوتاه میام متاسفم
ولی خدایی تقصیر تو بود بیمعرفت
بی معرفت
شد یه بارم حالمو بپرسی
شد یبار ببندی زخم بالمو
حواسم هست که خیلی وقته کندی چاله‌مو
بی معرفت
من دوست دارم بفهم
قبول به خاطرت کوتاه میام متاسفم
ولی خدایی تقصیر تو بود بیمعرفت
بی معرفت

خداحاظت، خدای من کنارته بعد من
خداحافظت، فقط خودش هواتو داره قدر من
خداحاظت، دعای خیر من میمونه برات
یه کاری نکن این آخری دوباره اشک من درآد
گرفت و گیره کار هردومون بفهم
منم به خاطرت کوتاه میام متاسفم
ولی خدایی تقصیر تو بود بیمعرفت
بی معرفت
شد یه بارم حالمو بپرسی
شد یبار ببندی زخم بالمو
حواسم هست که خیلی وقته کندی چالمو
بی معرفت
من دوست دارم بفهم
قبول به خاطرت کوتاه میام متاسفم
ولی خدایی تقصیر تو بود بیمعرفت
بی معرفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی