آهنگستان

آهنگ های جدید _ آهنگ های روز _ موزیک ویدوی جدید

آهنگستان

آهنگ های جدید _ آهنگ های روز _ موزیک ویدوی جدید

آهنگ های جدید _ آهنگ های روز _ موزیک ویدوی جدید _ بهترین آهنگ های پاپ _ آهنگهای هیپ هاپ _ دانلود آهنگ شاد _ دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام تو این شهر

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۲۹ ب.ظ

به تازگی آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام تو این شهر منتشر شده است که در ادامه می توانید این آهنگ را دانلود کنید.

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام تو این شهر

 

آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام تو این شهر 320

آهنگ جدید بهزاد لیتو به نام تو این شهر 128

 

بهزاد لیتو به نام تو این شهر متن آهنگ:

 

هی زنگ میزنم نمیگی کجایی

الان بد افتادم سر دو راهی

آره منو تو از همدیگه جداییم

بگو مگه کیو مثه من تو داری تو این شهر

تو این شهر تو این شهر تو این شهر

حس بد داره میده به من تن صدات

فکر نمیکردم راحت بری تو مثه باد

من که روز و شروع میکردم با ذوق چشات

الان حال خراب میزنم

رفتی خیلی تنهام نمیای تو فردا

دونه دونه میشه اضافه به دردام

ناراحتم میگم چرا نیستی    

من فراریم ا این شهر و آدمای توش

بگو بینمون اون حس ماورایی کوش

همه چیو میریزم توی دلم خودم و

قتی نمیدی تو جواب تلفنمو

هی زنگ میزنم نمیگی کجایی

الان بد افتادم سر دو راهی

آره منو تو از همدیگه جداییم

بگو مگه کیو مثه من تو داری تو این شهر

تو این شهر تو این شهر تو این شهر

(Download New Song By Behzad Leito Called Too In Shahr)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی